Portfolio

tisdag, juni 23, 2015

B L A C K A N D W H I T E

Hej på er!
Idag ville jag visa er några bilder från min brors konfirmationsfest i lördags. Terjärv församling måste väl vara enda församlingen som fortfarande tycker det är en superbra idé att ha konfirmationen på midsommardagen!? Nå, jag och Ronnie hade i uppgift att komma till mina föräldrars och sätta päärona å kok och göra sallad klockan tolv. Yippieayej att göra det i krapula. Once again: i´m too old for this shit. Pardon my french. Att man aldrig lär sig. Och då drack jag bara vatten efter klockan tolv (på midsommarafton alltså, hahahah). Och inte var det världens bästa midsommar heller, ganska skit faktiskt. När folk börja med något fjortis-fylle-drama-skit så for jag och sova istället. Fulla människor är obehagliga. Näe, jag föredrar nog lugna hemmakvällar med virknålen i handen och en kopp té......och choko.

 Ronnie pausar i gungstolen medan jag posar före alla gäster kommer. // Syskonen; Daniela, Oliver och jag.



























Min kusins barn Vincent går och är så stor! Snart fyller han ett år, de växer så himla fort. // Farsan, brorsan och morsan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar