Portfolio

fredag, juni 26, 2015

Uppe med tuppen

Hej från Tärjär!
Ligger och vilar i sängen med en sovande pojkvän bredvid mig och en hund som försöker hoppa upp i sängen så fort tillfälle ges. Har sovit kanske två timmar i natt, Ronnie steg upp fyra och körde sin pappa till flygplatsen i Kronoby och så märkte vi nu på morgonen att batteriet/elementet har varit på full värme här i rummet vilket förklarar varför vi badade i svett i natt, haha. Vi kommer vara hundvakt hela helgen så jag är osäker på hur mycket jag kommer blogga då jag inte har någon dator med mig men på instagram är jag desto mer aktivare så om ni vill sköljas av hundbilder hela helgen så följ mig där, @rebeckadahlvik.

Vanligtvis stiger vi upp tolvtiden och nu har jag redan hunnit yoga (vilket var en aning svårt med en hund som skulle hoppa på mitt ansikte och slicka mig i ögat, haha) och få en privatkonsert av Ronnie. Se mitt instakonto för bildbevis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar