Portfolio

onsdag, juni 03, 2015

Onsdags inspo

Ända sedan vi flyttade in har jag vetat hur jag vill att det ska se ut på den här väggen i vardagsrummet men vi har prioriterat andra saker hittills, som soffan till exempel. Men i sommar ska jag bannemig ha min bokhyllevägg. Bokhyllan som vi har nu är från mitt barndomsrum och är av Ikeas Billy-serie. I samma serie finns också en lägre bokhylla som bara kostar 29€! Tänk er såna, fyra i bredd längs med hela väggen. Ronnies andra gitarr skall hängas upp på väggen, ungefär var bokhyllan står nu och alla våra tavlor skulle få sin plats på hyllorna. Ser ni det? Bokhyllan och det gamla bordet få flytta upp på vinden. Kanske lampan också, gillar den inte alls. Här är några inspirationsbilder från ikea.fi:


 Fint va? Ser så mycket fram emot att få åka till Ikeaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar