Portfolio

söndag, juni 14, 2015

Fotoutmaning dag 11-14

Hej! Livet kom emellan så jag lägger upp fotona nu istället. Jag har faktiskt fuskat nu, bilden med solnedgången är gammal. Men resten är nya bilder!


 "Eyes" - min lillabror Oliver

"Something blue" - några blåa favoriter

"Sunset" - från villan i Larsmo förra sommaren, har inte varit där ännu i år, 
väntar ännu på inbjudan ;) 
























"Something you made" - vårt soffbord planerade jag och tillverkade när jag studerade till finsnickare på Optima. Intarsiat föreställer Bill Kaulitz, sångaren i Tokio Hotel, som var mitt absoluta favoritband just då. 


Nu återgår jag till min söndagsstädning!


2 kommentarer:

  1. Roliga tolkningar! :) Jag borde också försöka ta igen de dagar av utmaningen som jag missat..!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja, för mig går det inte riktigt bra heller, haha : )

      Radera