Portfolio

söndag, juni 21, 2015

Inga blomkransar här inte

Då var äntligen midsommaren förbi. En högtid som är så överskattad tycker jag? De sociala medierna översvämmade av folk i blomkransar och klänningar fast det var typ minusgrader ute och jag ville spy. And what's up med att fb plötsligt ska visa ALLA bilder mina vänner gillar och de dyker upp i mitt flöde? Så förutom de tusen bilderna som laddades upp på mina vänner och bekanta fick jag plötsligt också se tusen andra bilder på folk i blomkransar jag inte ens kände? Alltså orkaaaaaar inte. Så jag avföljde typ alla, haha. Och sen alla bloggar med samma visa. Ja, jag hatade nog sociala medier i helgen. Pms?

Den enda bilden jag tog på hela kvällen var den här bilden på Ronnies pappas hund Jackie. Så härlig hund! Nästa vecka ska vi vara hundvakt åt henne hela helgen, jipiii! 
Så här trött och seg var jag när vi kom tillbaka till stan på lördag kväll. 
Idag har jag mest legat med näsan i den här boken, den är riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar