Portfolio

tisdag, november 24, 2015

En månad kvar

Nu är det bar en månad kvar till julafton och jag kunde inte hålla mig längre så jag hämtade ner lådan med juldekorationer. Hade tänkt ta foton för julkort med Ronnie idag och ställde till värsta fotostudion men han skyllde på smutsigt hår så istället fotade jag dekorationerna. Och mig själv. Lol. Det gick sådär. Det finns en orsak varför jag ska vara BAKOM kameran. Men jag bjuder på ett par bilder i alla fall....

 Jul-ljusstaken har jag gjort själv för flera år sedan, den är dock lite vinglig så måste åtgärda det på något vis. Stjärnan ska egentligen vara på vår lampa som vi har på fönsterbrädet. Bocken fick jag som present då jag gjorde min praktik på Elsa Möbel för många år sedan. Då sa jag att den kanske blir värdefull en dag....och se nu hur bra det går för dem! 
Fejkvirkar. Allt för konsten. 


Nu ropar Ronnie åt mig: "6 minuter kvar", "2 minuter kvar". Blir inte ALLS stressad. Vi ska på datenight, jag hade ju feber när vi firade vår årsdag för några veckor sedan så nu ikväll ska vi på bio och se Mockingjay part 2 och sedan äta hamburgare. Så kul! Det är så sällan vi går ut. hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar