Portfolio

söndag, november 15, 2015

Söndag

Hej kära läsare! Första snön kom idag!!!!
Vi har levt i en feberbubbla i en och en halv veckas tid men nu är jag tillbaka. När jag började bli bättre för en vecka sedan fick Ronnie feber som han sedan hade i fyra dagar så han har varit borta från skolan hela veckan. Men nu är vi så gott som friska, vilket är skönt!
Helt sysslolös har jag ändå inte varit, jag har sett många filmer och virkat hela tiden. Samt fått en helt idiotisk dygnsrytm. (I natt for vi och sova halv sju på morgonen!!!!!!! Varför? För att vi satt och googlade tomter och hus till salu här i nejden, en dröm som vi absolut inte har möjlighet att förverkliga på flera år ännu men drömma kan vi ju). 
För några dagar sedan började jag julpyssla, jag har bestämt mig för att i år ska vi ha en riktig julgran och sen får Ronnie säga vad han vill, haha. Då kom jag på att jag har ju inga julgransdekorationer och eftersom jag älskar att pyssla började jag göra egna i papper, trä och lera. Kanske i metall ännu också. Några av dem ser ni nedan, söta va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar