Portfolio

söndag, november 01, 2015

Min halloween

Så var Halloween förbi och november anlände. 
Vi hade riktigt roligt igår men vi borde ha stannat hemma och inte farit till Melody halv ett....vi köade en och en halv timme (!!!!) kom in, konstaterade att här vill vi verkligen inte vara, jag har aldrig sett så mycket folk där! Golvet var täckt av glassplitter och toaletterna var trashade. Vi tog vår flykt till 
O´learys och hittade ett tomt bås där vi sedan tog en drink och pratade om att "we´re way too old for this shit". Aldrig igen på Halloween. Sen hämtade vi vårrullar och gick hem. Men festen före, hos oss var desto trevligare! 


Vi bjöd på cocktailpinnar, muffins och bål! 


Mina chunky chokladmuffins (jag brukar hacka en halv Fazers blå chokladplatta i mindre bitar) blev riktigt goda och frostingen med marianne crush var också gott, första gången jag gjorde frosting. Ja, jag hade ju väldigt stora ambitioner med dekoreringen men jag fick nog medge att det var bäst att göra något enklare. Och ljusstaken stod bara som prydnad eftersom jag bor med en paranoid Ronnie som blir nervös genast jag tänder ljus. Vilket iofs är bara bra för jag är känd för att vara lite klumpig.


Vi gjorde en alkoholfri bål, supergott!


Gästerna, tack för att ni kom! Kiva att börja lära känna Ronnies klasskompisar lite mera :))

1 kommentar: