Portfolio

söndag, september 27, 2015

Birthday Party

Igår hade jag en liten födelsedagsfest för släkten. Efter att jag hade floppat med det andra bakverket den här veckan fick Ronnie ta över och bakade en supergod chokladkaka åt mig några timmar före gästerna anlände. (Jag har inte bakat så värst mycket i mitt liv och det var ett helt nytt recept jag provade på och det skulle vara kaffe i det och jag har aldrig bakat något med kaffe i så jag hällde upp en dl kaffe - rakt ur paketet. :)))))))))))))) Vet inte riktigt hur jag tänkte där. Nå hursomhelst, slutet gott allting var faktiskt gott men kaffekakan hamnade i roskis. 
Ni får en smygtitt på köket som nu har vita väggar och lite annat nytt som ni kanske ser. 
Nästa vecka ska det komma upp ett vitrinskåp på en vägg.....ser fram emot det!
Den goda chokladkakan.
 En födelsedagsselfie och glada gäster! Närmast kameran är min syrra, det är sjukt hur mycket vi liknar varandra nu när vi har blivit äldre. Det där skulle kunna vara mitt bakhuvud, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar