Portfolio

tisdag, september 01, 2015

Välkommen september

Välkommen september och hösten, vad jag har längtat efter dig!
Jag har saknat de rödgula löven på marken, regnet som piskar mot fönsterrutorna, att tända ljus i vårt hem och mysa framför en bra film med en kopp té och choklad. Jag har saknat höstiga promenader i frisk luft och all inspiration som du kära moder natur ger mig varje höst. Välkommen härliga höst!

Bilder från tidigare höstar. Dessa två är från tiden i Ekenäs.
Mitt favoritträd och min favoritsyster.

En annan bra sak med hösten är Halloween!
Jag har redan börjat planera årets Halloween fest och den kommer bli legendarisk!

Också från tiden i Ekenäs. Varför är det så att när jag tänker tillbaka på de tre åren ser jag bara den romantiserade versionen? Jag minns bara det fina. Men så ska det väl vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar