Portfolio

måndag, september 21, 2015

Midnattsbabbel

Nu ligger jag i sängen och borde sova redan, imorgon är det tidig väckning för jag och svärmor ska till Ikeaaaaaa! Den här veckan har jag sett fram emot länge, ikea imorgon, sen skruva upp allt och få ett typ helt nytt vardagsrum, ett paket från Ellos borde också komma den här veckan med lite inredningssaker. På torsdag fyller jag 25 och på lördag ska jag ha fest! Jeejee. Helgens projekt (förutom virkandet ofc) har varit att fixa nya konstverk för mina tavlor i köket! I början av veckan sprayade jag alla ramar svarta och nu är alla snygga och passar bra ihop! Ni får kika på en tavla som blev till igår; "We shoot for the stars, if we land in the pool it'll look like love". Jag tycker den är ganska kul. Och snygg med den svarta bakgrunden! Till och med Ronnie aka grafisk design - studenten gillade den. Och det är jääääävligt svårt att pleasa (it's a word) honom. Såatt gonatt nudå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar