Portfolio

söndag, september 06, 2015

Måla väggar

Borde egentligen sova men fastnade på nätet som så många gånger förut. Jag borde inte ta telefonen till sovrummet överhuvudtaget. Måste skaffa en riktig väckarklocka. #notetoself
Idag var vi och köpte mål och jag fick äntligen börja måla köksväggarna! Som jag har hatat den beiga färgen. Imorgon ska jag ännu måla ett lager, sen borde det väl börja se ut för något. Jag är ännu inte riktigt säker på om jag ska ha en gallerivägg med tavlorna fastspikade i väggen (så som vi hittills haft) eller tavelhyllor så man kan vara lite mer flexibel och byta ut efter tycke. Jaa-a vet ni.....vilka problem jag har. Om ni vill se hur köket såg ut tidigare hittar ni alla inlägg om vår lägenhet under taggen "lägenheten" och "inredning". Nu: Potter och sen snarka.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tääänks! Vi sko annås måst råkas, it's been too long. Hör oov mi imåro!

      Radera
  2. dedär Clipper-förpackningar utgör verkligen en fin detalj i köket!! :)

    SvaraRadera