Portfolio

torsdag, september 10, 2015

Lever livet

Hej! Vad gör ni den här soliga torsdagen? För en stund sedan kom jag hem hit till mina föräldrars, farfar skjutsade mig. Jag har varit och städat hos dem i två dagar nu men blev färdig tidigt idag. Alla är i skolan eller på jobb så jag är ensam hemma. Jag greppade Harry Potter 2:an under armen, gick ut i trädgården, plockade ner ett mellanmål från ett äppelträd och nu ligger jag här på trampolinen och njuter. Måsarna skränar över Heimsjön, granntanten gräver upp potatis, sjön glittrar och himlen är molnfri.  Carpe fucking diem folk!

3 kommentarer:

  1. ja sitär inn, har en sovandis Ville i fammi å fikk fäädi just öväsatt en text. Nu ska ja drikk kaffi. Vi var ti Sunds ida et trii svartviinbäsbåsku.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hä låtär mysigt! Kanstzi man snart får kåma tij å drick na saftä tå. 😋

      Radera
    2. Alltså tömde frågetecknä sko va en emoji som slejkär si om mun, sir du hä? :D

      Radera