Portfolio

måndag, september 07, 2015

Måndagslista

Vad gör du just nu?
Halvligger i soffan och kollar Kardashians.

Vad har du gjort idag?
Efter att ha målat köksväggarna i helgen städade jag idag undan allt, dammsugade och tvättade golvet och satt tillbaka alla möbler på sina rätta ställen. It's looking freeeeesh! Ni får se bilder sen när hela makeovern är färdig, jag ska ha det klart tills min födelsedag som är den 24:e. Ikea resan är inbokad och mina fingrar kliar av alla diy idéer jag har! Men om ni följer mig på instagram har ni redan fått en sneakpeak. 

Vad ser du mest fram emot den här veckan?
Fara hem till Terjärv imorgon för några nätter, ska städa åt fammo. Men helt ärligt? Få löööön!


Vad åt du till frukost idag?
En kopp te och två smörgåsar. 


Favoritlåten för tillfället?
En finsk låt faktiskt! Aurora - Kaikki mitä näät 


Senaste filmen du såg?
En sjukt rolig fransk film - bröllopskaos heter den på svenska och den finns på Netflix. 


Vad läser du just nu?
Det du önskar kan du få - av Noelle Oxenhandler. Den är lite tråkig....


Vad ska du göra nu?
Koka en kopp te och göra smörgåsar, sex and the city började nyss på tv. 


Trivs du med ditt liv för tillfället?
Nåja. Skulle gärna ha ett jobb och en bil. Ibland vill jag bara snabbspola framåt två-tre år men jag försöker gilla läget. Är dock lite dålig på carpe f***ing diem, jag är en evig drömmare. Nu tillexempel planerar jag redan för Halloween festen och julklappar.....


En bild från idag?

artsy fartsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar