Portfolio

fredag, maj 22, 2015

Fredagslistan

Det är en tid sedan jag hade fredagslistan men nu är den tillbaka! Ska försöka göra den åtminstone varannan vecka framöver. Tidigare listor hittar ni under taggen #fredagslistan till höger här i bloggen.
Den här veckan vill jag dela med mig av några videos som gav mig all the feels.
Den här videon har delats på flera ställen den här veckan så kanske ni har sett den. Om inte, se den!!!
Kristie och Tavis ska gifta sig och får möjligheten att se hur de skulle se ut när de är 50, 70 och 90 år.
De sminkas av ett professionellt team och reaktionerna är SÅ fina, jag bara grät. Kärlek alltså. 
Ni ser videon HÄR.  Jag hoppas att jag har sån tur att jag får bli gammal med min Ronnie!




















Två av medlemmarna i Teacher´s Pet är från min hemby Terjärv och låten handlar faktiskt om Terjärv! Cooooooolt va?


Sommarens "kesäkumi" låt är denna och jag älskar den!
Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar